Shells

Sool:) idag ... Nu känns det mer som att det är Eliloppet snart, det har känts som höst alldeles för länge nu. För hur normalt är det att det snöar i maj ?? Längtar i alla fall supermycket till Elitloppshelgen. Men jag förstår inte varför det bara får vara ett montèlopp den helgen ?? I alla fall förra året hade dem ett på fredagen med (Montèeliten rids på söndagen). Himla synd tycker jag, och väldigt onödigt. Jag skulle verkligen vilja rida den helgen. Fast kan ju börja med att rida in lite pengar, hehe. Men vore inte lika illa att samla ännu ett ägg till samlingen under den helgen, som en vanlig tävlingsdag. För att bara vara med den helgen är ju en vinst i sig. 

Jag har ingen riktig träningsvärk någonstans. Ska köra mage om ett tag plus stretcha. Får hoppas jag rider på lite träningsvärk imorn i loppet med Impen;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

guv, längtar ihjäl mig till elitloppet. Har aldrig varit där förut men nu så! :D



Lycka till imorgon :)

2010-05-06 @ 14:55:47
URL: http://wgpstable.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det kanske vi gör :D

2010-05-06 @ 17:07:15
URL: http://wgpstable.blogg.se/
Postat av: Caroline

Får göra det, orkade inte gå till affärn idag och imorgon hinner jag inte så jag får hålla mig till på lördag :( haha ;) okej, härligt! har du hållt på länge med trav? :)

2010-05-06 @ 21:25:25
URL: http://wgpstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0