Living it up

Today was another hot day - I like! Blev trots det lite shopping idag, och nyss hemkommen från gymmet. Men blev en himla snabb visit där, kom dit runt halv 19 och de stängde visst redan kl 19:P Men tror armarna hann bli lite trött i alla fall. Har nyss druckit en proteindrink (choklad) och ätit en proteinbar - låter i alla fall nyttigt och bra haha. Hade mycket hellre tillbringat denna dag på Eskilstuna och kvalat, men men...

Imorn blir det V75 på Valla:D Superduperskoj! Känns som en liten uppladdning inför elitloppshelgen.

På söndag blir det väldigt pirrigt... Jag vill så himla mycket att det ska gå bra någon gång. Men som jag skrev tidigare här, så är det mycket som spelar in på söndag - han har inte tävlat på länge, första gången i montè, tufft lopp osv. Men jag gillar verkligen hästen. Så jag hoppas som vanligt... Borde inte hoppas. Jag vet ju hur det blir. Jag tror faktiskt jämt på hästarna jag rider. Sen blir jag så himla besviken efteråt. Men jag kommer alltid tro på hästarna, det är fina hästar allihopa jag har ridit. Och allting kan hända, är man med så har man alltid en liten chans. Travet är tufft, det är så mycket som spelar in. Du kan ha bästa hästen, men ändå inte få vinna. Men lilla Viking behöver lopp i kroppen, så är det bara.

Nee nu ska jag fortsätta dricka fanta och se på Talang - haha det är faktiskt roligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0