Going

Kl 11.30 idag har jag körlektion på körskolan  Känns lite pirrigt...Har bara kört "riktigt" med 2st bilar, och nu ska jag köra en helt ny. Plus ha något proffs som sitter bredvid och granskar allting jag gör. Nee men det ska nog gå bra. Efter det ska pappa och jag hämta ut min nya rosa mobil:) Sen får jag sitta i Hsand och vänta på en buss...Ned till Svall ta tåget där, byta tåg i Gävle.. Framme i Sthlm runt kl 18. Hade såna problem med att bestämma mig igår när jag skulle åka ner eller inte. Vissa tåg var ju redan fullbokade på torsdagen, ville inte riskera att knappt ta mig ned. Så detta blir nog bra. Packa det sista nu och fixa något att äta i bilen:P

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hoppas det går bra :)

2010-05-26 @ 11:30:32
URL: http://jenniferalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0