Girlpower

Goood förmiddag ! : ) Sitter här rätt proppmätt, åt en maffig kyckling-baguette/ciabatta till frukost som nog var mer menad till lunch/middag. Men frukost är ju viktigaste målet så... :) Ska låta den smälta, sen ska jag försöka få ordentlig träningsvärk i benen. Har lite, men lång ifrån riktig "värk". Behöver ha det inför nästa vecka.

På måndag ska Imperial anmälas till ett montèlopp. Är öppet för alla på Bergsåker nästa fredag, kanske kan bli tufft, men samtidigt vet jag inte om det finns så många hästar i den klassen i montè som tävlar just nu. Han har bara 40 poäng, så är orolig att han inte kommer att komma med. Kommer han med så rider jag lopp 2 dagar i rad :)

Jag längtar efter att testa Bodil igen. Det är något speciellt med ston, Girlpower på något vis. Skulle inte ha något emot att tävla med ett trevligt sto :D

Måste som sagt fylla på mitt atg-konto idag. Hoppas kunna spela in pengar på travet. Jag har ju "lyckats" någon gång tidigare, så varför kan jag inte lyckas igen ?? Kan avslöja mitt bästa spel. Om det var förra året eller året innan kommer jag inte ihåg.. Det var i alla fall då V75 avgjordes på Momarken. Då fick jag 6 rätt och ca 5000kr. Spelade med morfar (jag spelade, han betalade haha), så vi delade. Det var sjukt kul :) Sen har jag lyckats fått 7rätt en gång. Men då var det bara 145/149kr i utdelning (surt!!). Jag och pappa har lyckats fått in en V65a. Var drygt 1000kr "bara" vi vann, men vi spelade inte för många kronor då kan jag säga. Det gör jag aldrig :)

Det är såå mysigt att se live-travet tycker jag. Sitta där och hoppas att man ska vinna. Tröstäta naturgodis för varje lopp man förlorar, haha :)

Hör av mig efter "benträningen". Lägger in V75-systemet sedan också. Ha en trevlig lördag alla :) Njut av travet och solen (om ni har någon framme hos er)!


Kommentarer
Postat av: Julia

puspuss!

2010-03-20 @ 11:23:26
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Julia

gör du?

2010-03-20 @ 11:47:32
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, så gott det ser ut!

2010-03-22 @ 14:23:18
URL: http://emmaabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0