Chosing what's right

Imorn bitti blir det Bergsåker med Dancing. Pappa ska köra banjobb med henne. Banan har nu hunnit torka upp sedan förra måndagen, förhoppningsvis.

 

...Står mellan 2 val. Inget jätteallvarligt, gäller bara att på något vis ändå prioritera. Men jag får med allting jag vill, dock lite senare vissa saker, om jag väljer ett av de. Annars blir det några saker jag "missar", men kommer betydligt längre med mer viktiga saker. Men får se. Gillar att tänka ju, så nu har jag något att fokusera tankarna på.

Idag har varit en lugn dag. Gått promenad i solen, hjälpt pappa lite med hö, suttit en massa vid datorn. Sol och skönt väder ute, men blåser ju såklart. Blev kallare och kallare mot kvällen. Men man ska inte klaga:) Våren är på G  och jag är mer än nöjd med det. Jag längtar av någon anledning till Dannero börjar med tävlingar igen, vill dit då. Ett vårtecken enligt mig. Och längtar redan till Elitloppet, eller ja hela den helgen: D

Imorn håller vi tummarna för Imperial på Skellefteå :D


Kommentarer
Postat av: rolf

God morgon.jag vet att det är länge sen.men nu ska jag ta upp din vänskap igen.lagt din nya blogg på min blogg.ha en skön dag.kram

2010-03-15 @ 07:15:20
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej sötnos! hoppas du får en underbar dag i solen! några planer? =)

2010-03-15 @ 12:54:16
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Läs på designadinblogg.se hur du gör för att lägga ut reklam :)



Startade "Veckans blogg" nyss, så det är bara att anmäla sig i rätt inlägg. Och please, kommentera mina foton jag lade upp nyss ♥ ♥ ♥

2010-03-15 @ 15:35:22
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0