Training

Det går bättre med lillgumman nu:)

..Jag får några ggr i veckan ryck där jag försöker träna..Eller det är klart det är mer än försök, jag gör det ju. Med bra musik kan man bli rätt peppad och taggad. Men det är ju så sjukt tråkigt med samma övningar om och om igen, ge mig ett gym någon!..Men jag kör på ändå. Kände mig helt mjuk i kroppen, så efter dagens ben och ryggövningar som jag fick väldigt bra kontakt i, så hoppas jag att jag har lite träningsvärk imorgon. I alla fall i benen. Imorn blir det mage och armar, och även rygg om jag inte skulle ha någon värk där. Vad tränar jag då inför? Ja självklart är det pga montèn. Jag rider ju inte så mycket, så på något sätt måste jag ju hålla igång. (Går dessutom promenader i stort sett varje dag, men det är inget jag behöver nämna tycker jag). Men fastän jag "slarvar" med mina hemmaövningar, så rider jag lika bra? Ibland har det gått mellan 1-2veckor sedan jag sist red, ändå går det bra. Visst, jag skulle vilja fixa till sitsen snyggare, men känner inte att det är läge att korta ett hål när jag rider så sällan. Så kan ha det som motivation till att träna oftare, fast jag gör det ju rätt ofta idag. Det beror på vad man jämför med;) Tror jag ska lägga ut lite träningsövningar och sånt här i bloggen framöver. Kan vara kul att få lite kommentarer med tips på fler då, so don't be a stranger;)

Just ja, på fredag blir det Bergsåker. Pappas häst - Danc - ska kvala för Micke Melander. Hoppas på bra och felfri uppförande av henne då - nervöst!! Hoppas även på spår 1 eller 3, då damen inte gillar voltningen. Visar sig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det skulle va kul och se vad du tränar för något :)

2010-04-27 @ 08:11:23
URL: http://emmawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0