Race

...Kom hem (norrland) igår fm.. Var väldigt segt att sätta sig i tåget i princip det första man gjorde, så det blev att sova på tåget  

Idag rider jag lopp med Imperial på Umåker, Jiha! Jag är taggad som bara den, trodde ju först inte att vi skulle få vara med ens när han var första reserv, men vi hade tur.. Så jag hoppas verkligen att Impen har vaknat på rätt sida och är sugen på att svettas lite extra;) Än så länge står Impen i rätt fint odds haha, lite drygt 4 gånger bara. Och det är det högsta på hela tiden, någon spelade tidigt 200kr vinnare på honom. Det är kul att det inte bara är jag som tror på honom, även om vi säkert kommer stå i rätt högt odds sen.

Jag och Viking - har ingen bild på mig och Impen.

Kommentarer
Postat av: sannof

Hoppas det gick vägen idag.. hejar på ..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0