Over and out

Jättekul att jag blev tillfrågad om jag ville rida Silvernova i montèloppet på Umåker den 4e. Han kom med, men de hade tagit ett annat lopp i första hand. Och han kom med i det loppet, så det blir inget montèlopp. Himla synd då jag är taggad som bara den hela tiden och inte vill något annat än att rida race. Och jag tycker autolopp är extra kul. Men men kommer fler lopp;)

Dancing fick spår 5 i kvalet på Bergsåker på fredag. Vilket hon mest troligen inte kommer klara av. Hade jag varit uppsatt på henne så hade vi lätt haft spår 1, haha. Vilket hade varit bra för hennes del.

Efter att ha sett lunchtravet ska jag ut och gå. Ska bli skönt, är pigg och har träningsvärk både här och där. Mest i mage och rygg, lite i armar och ännu mindre i ben. Skumt, då jag tränat ben hårdast. Så blir ben idag, plus lite av de andra kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0