Not the same

..En sak som för mig är jobbigt för mig att inse - men som jag behöver jobba på..är det att "lära mig" att alla dagar inte är "lika".. Jag kan tycka det känns jobbigt att vissa dagar är det hur mycket som helst som händer (bra dagar), medan det kan gå en/flera dag-ar där det inte händer så mycket (dåliga dagar). Under dessa dagar så brukar allting kännas rätt dåligt, och jag känner mig mer eller mindre värdelös.. Nu vet jag ju att jag inte kommer ha det såhär för alltid. Vet också att när man har plugg/skola så njuter man de dagar man är ledig och har tid och ork över till annat man vill göra.. Jag vet att jag sedan kommer se tillbaka på detta och tycka att jag borde ha slappnat av och bara tagit det easy, men det försöker jag också med. Spelar ingen roll om jag mår dåligt, situationen är ju ändå densamma. Och jag brukar ju inte vara den som gör saker undan anledning - alltså det finns ingen anledning att må dåligt över något man ändå inte kan påverka. Och det blir ju inte bättre om man "deppar" över det.

..Imorn ska jag vara på körskolan några timmar. Riskettan som jag tror jag skrivit om förut? Jaja ingen aning om vad det är egentligen, men man måste gå den utbildningen för att få körkort. Skulle vara en del diskussioner? Jobbigt, svårt prata om sådant man inte kan något om/tycker om, men det är väl bara hitta på något:) Haha nej jag bara skojar....

Jag längtar redan tills på lördag: V75-finaler:D och Olympiatravsfinalen. Jag älskar lördagar.


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

hehe :P du ska få se före och efter bild sen när jag har gått ner tillräckligt :P men det lär ju ta ett tag.. hehe! allt bra idag?

2010-04-13 @ 10:49:08
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. Vill bara titta in och önska dej en bra dag.

Kramen

2010-04-13 @ 12:08:42
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: julia

hihi :D

2010-04-13 @ 18:14:54
URL: http://jullanbullans.blogg.se/
Postat av: julia

hihi :D

2010-04-13 @ 18:14:55
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0