Körskola

Såhär ser mina nya ridstövlar ut:

Tror inte jag har skrivit det i bloggen (?) men jag och Bodil fick i alla fall spår 1 på fredag.

.....I övrigt så har jag rätt tråkigt........

Igår övningskörde jag en massa massa  Var in på en av körskolorna i stan, så nu är jag inbokad på min första körlektion samt riskettan eller vad det nu hette. Kommer vara där en hel dag nästan och lyssna och det skulle även vara en del diskussioner och sånt. Fikapaus var också med  Så kommer nog stå ut. Skönt att komma igång med det, känns som jag inte får ut så mycket mer av övningskörningen. Blir spännande att se hur många (få) körlektioner jag klarar mig på...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

gud så snygga ;o

2010-04-07 @ 23:44:34
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: attis

Så snygga de är. Skojsigt. Ha det bra.

Kramen

2010-04-08 @ 09:42:29
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0