Unfair

Känner mig...tankspridd! Det jag skrev om häromdagen, att stanna upp och faktiskt vara nöjd ändå över allting.. Måste komma ihåg det. För det känns annars som man bara går runt och väntar på något bättre. Fick en lite läskigt tanke och känsla idag, något sådant skulle jag inte kunna klara av känner jag.. Så gäller att hålla bra med koll på just det.. Måste vara rädd om dem man älskar!

Superkul trav till veckan. På onsdag ska jag kvala hästen jag endast ridit ett enda rakbanejobb med - Nelle Viking. Helt otroligt så fick vi spår 2. Skönt för den hästen har rykte om sig att vara väldigt speciell. Har blivit struken för skentur/oreglerighet då han inte klarar omstarter. Men det ska väl inte behöva bli omstart i ett kval hoppas jag, sen tror jag inte det är någon fara i vilket fall. Måste våga lite här i livet;) Och jag är inte den som är feg, och värre än att vända upp Jolly kan det inte vara:) Ser i alla fall grymt mycket framemot att få rida på Valla igen. Och den hästen var underbar att rida, så jag längtar. På torsdag är det Hattparaden på Bergsåker. Får se om jag hinner komma hem och dit i tid, kan vara lite svårt med tanke på att det är en röd dag då. Är även en extra V75-omgång då, me like. På fredag är det lunch-trav på Dannero. På lördag är det V75 på Dannero. Dit vill jag verkligen. Breezy Broline startar i guld:D

Livet är orättvist. Och nej, nu tänker jag inte på att vissa bara vinner lopp och sånt. Nej. Det här är betydligt värre än så. Jag känner såhär: Här sitter jag och mår spy-illa efter att ha vräkt i mig naturgodis, japp, glass, chips - and you name it! - för en hel familj, samtidigt som det finns de i Sverige (!!!) som inte har ätit på en vecka. Jag orkar inte skriva mer om det. Behöver jag skriva mer än det jag skrev ?? Hur sjukt är inte det ?? För det HÄNDER. Och vad görs åt det ?? Sånt här för mig att må så illa, ännu mer illa än allt slisk jag äter. För så ska det inte få vara. Nee usch......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0