Racing

Imorgon är det race med lilla Imps:) Jag hoppas verkligen han vill speeda lite med mig, för det kommer verkligen behövas då vi kommer vara sist invändigt från start.

Jag kom på en lustig grej, om jag äter en massa ägg innan, så kanske det inte får plats mer ägg i min värld imorn. Skämt, men tror jag kanske kommer äta innan ändå haha. Äggvita är gott ju:P

En fråga till ni som läser detta och rider montè: Hur äter ni innan lopp ?? Någon speciellt för att få i er extra energi, eller äter ni bara som vanligt ??


Kommentarer
Postat av: Caroline

okej, kul!

Jag har bara hållt på med trav(ponnytrav) i drygt 6 år men tog inte licensen förräns 2008, gillade inte alls travet utan hjälpte bara min syster's barn men nu är jag fast. Annars så har jag ridit i hela mitt liv :)

2010-05-06 @ 23:15:45
URL: http://wgpstable.blogg.se/
Postat av: sannof

Baccon och ägg ska det va till frukost och proteinrikt... Efter ansträngning pasta...Så gör min gubbe när han tränar hårt och tävlar... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0