Need it

I'm not so happy right now ... Men imorn tänker jag inte tänka på detta mer. Då ska jag ut tagga en powerwalk, träna lite mage och armar ?? Får se hur kroppen känns. Just nu känns det ingenting, men ben får bli på söndag i vilket fall. Tänkte göra ytterligare ett tappert försök imorgon att vinna lite pengar på V75. Underbart kul med live-sändningen. På söndag ska jag jobba mellan kl 14 och 20, kanon! 

Ska fortsätta frossa naturgodis och annat skräp i helgen. Kan behövas för jag köpte en ny säkerhetsväst idag (den jag använt hittills väger bly och ser hemsk ut, den nya är lätt som en fjäder). Så behöver fläska på mig lite om jag ska klara vikten. Men bäst vore ju lite muskler:P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0