Make a change

Det blev aldrig att jag bloggade något igår kväll, inte hittills idag heller för den delen.

Det gick helt åt skogen igår i loppet, vet inte vad det är med Partner. Sned brukar han vara, men inte så där sned. Jag höll absolut det jag kunde i vänster tygel hela tiden. Ändå fick jag inte ned honom i ett normalt spår. Låg i 2-3 spår från början, sedan blev det bara längre och längre ut i banan. Usch! Inte bra alls. Var livrädd jag skulle få för halvspårsridning, vilket jag anser att det var. Men jag gjorde verkligen allting för att hålla honom på vänstern. Har kollat på loppet på eftersänt, och det syns rätt bra en bit hur snett han har huvudet. Men syns ändå inte tillräckligt tycker jag:P

Såklart så var jag tvungen att "tröstäta" en massa naturgodis och SWE-bars igår kväll bara därför. Som att det skulle göra saken bättre ??

Så varmt idag, har hunnit bli lite brun:)

Imorn blir det Eskils med Ragata. Hoppas det är en trevlig häst, vill inte att det ska gå mer dåligt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0