Live

Seg dag:P Pw och tränat magen lite, känner att om jag anstränger mig lite så är magrutor på G. Men förstör ju allt med att äta en massa slisk, men tror jag kan få det ändå. Är rätt fit av mig;)

Jag hade kunnat få rida lopp imorn om jag "ville" på Boden. Vill vet alla som läser min blogg att jag vill. Men då skulle jag först behöva ta mig till Umeå och sedan till Boden. Är väldigt långt och kändes väldigt bökigt. Att bara ta mig in till stan för buss är första problemet. Synd för älskar att tävla och den hästen verkar intressant. Men har hittat ett annat lopp för honom på Dannero i början av juni som jag hoppas han anmäls, kommer med i och som jag då får rida:)

Har kikat efter lopp åt Impen, finns inte förrän i mitten av juni. Är ju mest uttagningar till Sverigeloppet i juni, och då är det ju bara hästar som har den banan/ibland banor i närheten också som hemmabana, som får starta. Så blir lite tunt med lopp där.

Måste knåpa ihop ett litet system nu, live-trav och naturgodis väntar härnäst. Soligt väder och skönt vara ute, men vad ska man göra ute ?? Har redan gjort allt som finns att göra här (mockat, hö osv). Och bästa sändningen på hela veckan, det bästa som finns att se på hela veckan på tv:) Går inte att missa det heller. God tur för er som spelar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0