Keep it up

Rätt lugn dag idag, vaknade i tid fick fixa ut hästarna åt pappa som var sjuk. Sedan en powerwalk - taggad ohh jaa;) Mocka, fixa allt i stallet. Tränat mage. Packat inför imorn. Sedan slappat framför live-sändningen V75. Gjorde ett litet system fick bara 4 rätt. Men jag spelar inte på favoriter, spelar för att vinna mycket pengar. Första systemet som jag gjorde men ändrade blev det 5 rätt på, men jackpot på femman så gjorde inget. Fick i alla fall in ett vinnarspel på GRYMMA Chimall T.T. så underbart att se.

Snart ta in kusarna och ge dem lite mat, borsta underbara Lolitagumman. Kanske tömköra lite med Laurita ?? (Dags att börja kalla henne efter sitt namn kanske).

Hagmyren imorn med Kodzon, värmningen kommer skippas. Hoppas att Kodzon har vaknat på en taggad sida.. Ska bli kul att tävla:)

Anmälning på måndag för Imperial. Kommer han inte med så kommer jag bli hur sur som helst. För det var ett nästan likadant lopp dagen innan på Östersund där det endast var 10 hästar anmälda (tilläggslopp, alltså 15-hästars). Ett lopp jag tror vi hade haft chans att vinna!!! Men nu är vi inte med i det. Dumt, var rädd det skulle bli så att loppet på Östersund skulle bli jättebilligt jämfört med det på Bergsåker. Men klart man väljer att åka till Bergsåker istället för Östersund. Såå himla dumt att ha 2 nästan likadana montèproppar dagarna efter varandra på 2 så nära banor. Tummen ned för det  

Inget naturgodis eller choklad för mig idag trots lördag och tittande på trav. Helt otroligt, men håller mig undan sådant dagen innan lopp  Bäst så så jag får i mig massor med (bra) mat istället, rider bättre på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0