I'm walking on clouds

Back in Norrland!!

Jag är jättenöjd med kvalet igår, oj oj oj:) 18.4 från tillägg. Nelle var mycket fin! Men han var inte rolig innan i defilering och provstart. Han var på G att dra kände jag, så försökte rida sakta för att inte riskera en skentur (vilket han tydligen gjort x antal gånger innan i sulky). Han kändes laddad och fin i värmningen med, men nästan loj i rätvarv då. Sen började han ligga på redan i defileringsvolten. Och i defileringen fick vi inte ligga i någon sulkyrygg så då blev det som det blev. Men överlevde i alla fall;) Kanske dags att skaffa lite större armar snart. Tur att starten gick iväg direkt, för han klarar inte av omstarter, då är det kört! Nu ska han anmälas till Bollnäs nästa söndag, autostart. Längesen han gick det men ska nog inte vara några problem. Ska bli så jäkla skoj och spännande!

Start med Partner på Valla på onsdag. 1640 och auto - Jiha! Hoppas verkligen på en siffra där... Red rakbaneintervaller med honom i förmiddags, första gången jag gjort det?? Vet inte om han känts så bra någon gång, så hoppas han vaknar på rätt sida på onsdag.

Hann med en snabb sväng på gymmet efter det, innan det var dags för tågresa. Jag skulle verkligen vilja börja gymma, men kände mig väldigt borta och stod bra länge och bara kollade på alla maskiner. Sen började jag bara i en ände och körde igenom så många jag hann. Men jag är inte stark med sånt märkte jag. Bara benen som orkar mycket. Men dem behöver inte arbeta så mycket efter igår och idag, så.. Som sagt - Ett gym vore inte helt fel:)

Var Viola Silas nå ruggig idag då ?? Säger bara oj oj oj:D Vilken järnlady!

Imorn blir det mest fixa och plocka iordning en massa saker.. Dannero på lördag hoppas jag:) Gävle med Dancing på måndag...

Jag och Partner på rakbanan iförmiddags:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser fint ut det där :D

2010-05-14 @ 13:24:13
URL: http://wgpstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0