I'm in pain

Roliga lopp på Valla idag - dock vann jag som vanligt inget. Övrigt så har helgen hittills bestått av på tok för mycket sött. Så ont i magen nu efter allting. Tror mitt sockerberoende verkligen går till överdrift ibland. Men det hade kunnat varit värre, jag föredrar naturgodis och choklad före sprit/cigaretter/annat skit som folk verkar gilla att konsumera stora mängder av - USCH...!

Snart ska jag stretcha (kom precis på att jag glömt det), sedan sova för måste upp rätt tidigt imorn. Vet inte riktigt hur långt det är härifrån till Bollnäs, så likabra att vara ute i god tid. Friserat Viking ikväll, så han inte ser ut som en rugguggla imorn:) Räcker att jag gör det - haha! Vill inte skriva mer om morgondagen, det blir som det blir......

Längtar till nästa helg! Wiho!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0