Don't know

Det gick inge bra med Kodzon. Skippade värmningen. Han var fin i provstart, den blev lång och snabb om jag säger så. Sen ned med skygglapparna precis innan voltningen, som planerat. Var lite sen i starten, som tänkt. Men han tappade fästet eller något bak från start, galopperade nästan. Så hamnade långt efter. Alla tilläggshästar styrdes på (eller låg i alla fall efter alla dem), hann tänka att nu blir det precis som senast på Eskil. Så styrde på honom i tredje. Han tog i och gick bra framåt. Hamnade i tredje ytter tror jag, I RYGG PÅ HÄSTEN SOM VANN. Jag trodde redan innan den hästen skulle vinna, så var en kanonrygg. Men det gick för kort för Kodzon, han blev trött. Han gick 1.22,1 och loppet vanns på 1.16,9... Kan se positivt på det med att jag i alla fall fick fart på honom denna gång.

Imorn är det anmälning för Impen, peppar peppar kom igen nu, bara 5 anmälda fortfarande. Vill tävla. Inge illa menat om någon eller något, men hade jag haft Impen idag i rygg där vi var, så hade vi kunnat utmanat om seger. Jag tror att Impen går att vinna med, därför är jag så sur att vi inte är med på Östersund nu på torsdag, men men...

Har varit hemma ett tag, hunnit med släppa ut hästarna igen, mocka lite, duschat, ätit mig illamående på naturgodis. Blir alltid nere efter ett tag när det gått dåligt. Jag menar, jag har ridit in 2000 på 5starter. Det är katastrof...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0