Dancing

...Om ca 2,5h sitter jag på tåget till Sundsvall.. Som vanligt när jag ska åka tåg så "måste" jag kliva upp tidigt. Vet ej varför men är jämt "stressad" när jag ska med ett tåg skratt, väldigt psykiskt jag vet..

Idag var det anmälning till Bergsåker, Dancing anmäldes och kom med:) Nu är det bara invänta spår och vilket lopp det blir. Hoppas det blir loppet direkt efter V4-an (det är ett p22-lopp hon ska ut i), för annars är jag lite orolig att kusken får för sig att åka ned till Valla för att köra där på kvällen.. Men han har lovat att köra, så då får han hålla det också;)

Ska packa det sista snart, fixa mig iordning lite mer. Det blåser rätt kallt idag, burr... Jag som tänkte chansa och bara ta med mina ofodrade ridstövlar hem, det kan väl inte behövas fodrade nu ?? Gillar inte att använda dem, för trots att jag köpte de i höstas så höll de inte länge...  


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Sitter hemma, ska väl snart påbörja lunchen innan det bär av mot skolan :P du?

2010-03-25 @ 11:02:47
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

hejj vilken fin blogg du har:)

kraam

2010-03-25 @ 18:16:37
URL: http://theonlyeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0