Intervaller

Igår kväll red jag intervaller med Viking på rakbanan. Han var som alla andra gånger jag ridit honom superfin. Försökte rida så långsamt jag kunde, men märkte efter 2 intervaller att han bara blev mer peppad av att jag höll i honom. Men vi red i alla fall ingen rekordtid, så det gick bra.

 
Viking är lite sned i värmning och i låga farter, men men det är inget nytt för mig:)

Senare idag ska jag till Arlanda, ska åka tåg därifrån och till Svall. Ska rida galoppintervaller med Pirran före det. Superkul!:) Hemma ska jag plugga körkortsteori, köra bil, fixa Jollys och Lolitas hage...Mest troligen kommer jag åka nedöver igen på måndag redan.

Race med Viking på onsdag Valla. Då blir det tufft - Uttagning till Sverigeloppet montè. Pirran ska med anmälas dit, duktiga Sofia Lindholm ska få rida honom. Blir spännande se om han kommer med, och hur hårt lopp det blir. Men motståndet är inte Vikings problem, det som kan förstöra för honom är han själv.

Solig dag, galoppintervaller strax - äta och mocka först bara:)


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

skit bra blogg :D

2010-06-04 @ 22:04:51
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0