Olympiatravet

...Jag bara frossar i choklad jag medans andra rider montèlopp...Nej nu ska vi inte vara sådana. Men sitter och väntar på Olympiatravsmontèn från Åby, fy fan för att få rida ett så stort lopp...

Igår fick jag i alla fall till en lyckad benträning, fattar fortfarande inte hur jag kan stå i 90 grader så länge. Men måste ta det lite lugnt bara, för det är inte alltför bra för knäna.

Travet idag är kanonkul:) Vågar inte gissa på någon vinnare i Olympia, är så sjukt fina hästar. Nu Pagadi är nog den med mest utveckling, men tror inte Erik kommer tömma honom. Det är ju inte direkt hans sista start i livet. Torvald, världens speedigaste häst? Beanie M.M. världsrekordhållaren. Kanske kan Debbie Brodda hitta ner på innerspår och ta dem på open stretch;) Som sagt mycket spännande. Har kanske inte ens skrivit vinnaren, kan ju bli någon fransk också:)

Nee ska logga in på atg-live kontot nu och se montèloppet:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0