Not My Luck

...Det gick inte så bra för mig och Kodzon igår på Eskilstuna..Han ville inte springa alls för mig..Det var synd för han kändes fin i värmningen..Men så fort det blev dags för defilering och provstarter så var han inte peppad alls längre..Blev en fördröjd start pga materialfel hos ett ekipage..Sen blev det 3 omstarter.. Varav hästen som ledde våran volt orsakade 2st och blev diskad..Så jag och Kodzon fick leda den volten..Han verkade inte fatta han skulle gå iväg alls från start och sedan tog han aldrig i..Trots öppning på 20 och varvet på 18 så var han långt efter..Och det var han loppet igenom.. Jaja Kodzon tyckte väl helt enkelt att jag inte fick tillräckligt många påskägg i påsk;) Därför såg han till att jag fick ett extra...

Nya tag inför fredagens start på Umåker med Imperial:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0