For the first time

Oj oj vad dåligt jag blivit på att skriva i bloggen.. Men har ju inga ridsvängar att skriva om;) Däremot har jag en massa tankar - as usual. Live-trav och massa naturgodis idag mums! Efter travet så tömkördes lilla gummsan för första gången:) Hon var jätteduktig, men hon diggade inte bettet så värst mycket. Bara hon inte blir lika jobbig i munnen som mamman sin så.. 

Jag måste köpa nya ridstövlar, både mina "sommar" och "vinter" är trasiga. Hittade ett par jag gillade igår på Hööks, men de var väldigt dyra tycker jag 1599kr. Men jag kommer ju ha dem i många år. Och de var lätta och smidiga, kändes som jag hade bra stöd i dem. Men köpte dem inte, men ska nog köpa dem senare i veckan.. Snygga var dem:)

...Jaha, tankar då... Jag älskar våren och sommaren. Jag känner mig pigg, positiv och allt känns rätt bra ändå. Hade kunnat vara betydligt värre och har massor att se framemot. Men, jag försöker fortfarande att inte påverkas negativt av andra/saker.. Men det är inte lätt.. Då gäller det att stänga in sig i sin egen bubbla och fortsätta vara positiv, bara det att jag inte vill vara i någon bubbla direkt..

Imorn fyller min underbara mamma år  

Jag tycker det är spännande med anonyma kommentarer, men jag är en nyfiken person så sluta gör mig nyfiken... Det blir ju aldrig så att "ni" hör av er igen sen..

Nu ska vi se på Prison Break (bästa serien?):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0