Enjoy

Pigg och framåt idag, I like.. Måste hitta på något, så blir att övningsköra till Väsby Centrum i Upplands Väsby. Ohh yes , jag kommer kolla länge i affären New Yorker (inte för att jag tror att så mycket nytt kommit in sedan i torsdags men man vet ju aldrig). Får se om jag hinner hem till travet eller ej. Ibland missar man sånt. Har alltid atg-kontot ifall det är något lopp jag bara måste se. Men sändningen verkade rätt bra, de skulle prata om en hel del saker som hänt i travsporten den senaste tiden. Men men man kan inte få allting.

Spelat vinnare på The Nobel Cape som jag tycker är en mycket bra häst. Jag har ju mina favoriter som jag spelar så ofta jag kan. Aces startar i veckan med, men henne blir det nog bara plats på. Ingen Breezy idag trots hans klass på Boden. Men tycker det är bra att han får ta det lite "lugnt" såhär sista året han tävlar. Att få rida honom i montè har jag alltid velat haha. Synd han står så "långt" bort. Fast har aldrig någonsin träffat han som ägar och tränar honom, så vet inte om jag skulle våga fråga.. Och han lär ju inte ridträna honom:) Inte han i alla fall hihi.

Montèlopp idag på Romme. Jag hade velat varit med. Jollys klass, eller lite över. Roligt att de kör både Boden och Romme idag. Nee nu ska jag ut med bilen i "snöovädret". Later!


Kommentarer
Postat av: Alice

åh, då måste jag ju pröva med choklad någon gång ;D

2010-03-21 @ 15:11:37
URL: http://specialice.blogg.se/
Postat av: JENNSAN - mitt mode

roligt att övningsköra!

2010-03-21 @ 17:32:28
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0