Naturgodis

..Blev lite armar med, med betoning på lite.. Ska snart sätta mig bakom ratten och övningsköra till Maxi, köpa mer naturgodis (lördag imorgon, har redan några hekton men det räcker inte här)..


Jag ska testa att ha konstiga rubriker ett tag, vad min blogg handlar om ungefär (hmm, har den ens ett innehåll just nu??), för att se om det går att hitta den lättare via tex google (om man söker på naturgodis tex så vore det ju fint att hamna här). Jaja...

..Bergsåker ikväll :) Det gillar vi. Sitter faktiskt nu och kollar om jag kan hitta något bra platsspel. Har inte många kronor kvar alls på kontot, så måste fylla på innan imorgon.


Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg! ^^ Ha en fin fredagskväll c:

2010-03-19 @ 17:23:32
URL: http://kewina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0