Empty

.......Don't know what to say, soo I just...... Blääääää... Nej men oj vad jag har tänkt mycket idag (nu ikväll)..... Är väl inte så konstigt egentligen..

Banan var öppen innan tävlingarna, så red Bodil på banan innan loppen. Hon är lite som hon är, lite egna ideèr. Men jag gillar henne:) Hon känns jättehärlig när hon tar i och bara kutar. Får lita på att hon vet när det verkligen är allvar sedan, och sköter sig helt. Väntade sedan utanför Dancings box en liten stund (jag åkte ned med Bodils ägare innan).. Sen var det tävlingsdags - och allt annat som hör till - för henne. Orkar inte skriva så mycket om det, hon galopperade när bilen släppte. Så har hon nu gjort de 3 senaste gångerna. Därför måste hon kvala.

Men åhh... Hur ska jag få ner mina tankar i ord då?? Just nu känner jag mig för trött för att tänka alls.. Ska nog gå och lägga mig när som helst. Vissa saker känns som de blir för.....mycket bra....för mycket känslor...Det är bra men det blir jobbigt...... Jag vet inte ens vad jag pratar om nu/längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0